ביהמ"ש זיכה את נצ"מ שימי מרציאנו: "פעל בתנאי שטח קשים"

איתי גדסי No Comments on ביהמ"ש זיכה את נצ"מ שימי מרציאנו: "פעל בתנאי שטח קשים"

מפקד תחנת לב הבירה נצ"מ שימי מרציאנו זוכה בבית המשפט מאישומים של תקיפת מפגינים: "מכלול הנסיבות במקרה דנן חייבו את מיצוי הדין עם הנאשם במישור המשמעתי"

בית משפט השלום ירושלים צילום: Miriam alster/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית משפט השלום בירושלים זיכה היום (רביעי) את מפקד תחנת המשטרה "לב הבירה", ניצב משנה שימי מרציאנו שהואשם בתקיפת מפגין במסגרת הפרות סדר.

בהכרעת הדין, כתבה השופטת ג'ויה סקפה שפירא, כי "מעשיו של הנאשם באירוע בוצעו בתנאי שטח קשים, כשהוא נאלץ להתמודד עם מאות מפגינים שהשליכו אבנים וחפצים וקראו קריאות נאצה קשות, לאחר עבודה מאומצת של שעות ארוכות ולאחר ששוטרים שהיו תחת פיקודו סירבו לחתור למגע עם המתפרעים והוא נאלץ לעשות זאת בעצמו.

"אין כל ספק כי מעשה האלימות שהפנה כלפי א' לאחר מעצרו היה אסור ומיותר, ואולם מכלול הנסיבות במקרה דנן חייבו את מיצוי הדין עם הנאשם במישור המשמעתי, וזאת בהתאם לתבחינים שנקבעו בהנחיה המקצועית המתווה את מדיניות האכיפה בעניין זה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "השופטת ג'ויה שפירא שהגיעה מהפרקליטות נותנת הבוקר לשוטרים רשיון להמשיך להרביץ. למרות שני סרטונים שמתעדים מכות רצח לקטינים חרדים היא מזכה זיכוי מוחלט את קצין המשטרה שימי מרציאנו שמתועד בסרטונים נותן להם מכות רצח. בושה. אם יש עוד טיפת הגינות למח"ש – יש חובה לערער על הזיכוי ההזוי הזה".



0 תגובות